Till detta är jag nödd och tvungen!

Förra julen fick jag en ansiktsbehandling i julklapp och av många olika skäl blev det inte av att komma iväg förrän idag. I behandlingsrummet doftade det lavendel och Sofia hade tänt ljus och satt på behaglig musik. Efter att ha blivit nedbäddad i stolen så vidtog en orgie av insmörjningar och avtvättningar. Är man verkligen så smutsig? Eller är det möjligen åldern som gör att huden kräver både det ena och andra? I vilket fall som helst inbillar jag mig att jag ser 10 år yngre ut, åtminstone så länge jag låter bli att titta mig i spegeln. Och nog är det härligt och avkopplande att bli ompysslad en stund.
Undrar ni över rubriken? Jo, när jag satt där och var som mest avslappnad så kom verkligheten och kraven ifatt mig när Sofia sa att hon tyckte jag var dålig på att uppdatera bloggen. Får se hur länge det dröjer innan nästa uppdatering.
Tack Sofia, och God Jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0