Flytt!!!!!!!

Jag har köpt en ny lägenhet! Är jag knäpp eller är jag knäpp? Två år räcker tydligen för mig i en bostad och nu kan jag inte tänka på annat än min kommande flytt. I förrgår skrev jag på köpekontraktet på en 3-rummare några hundra meter härifrån. Kom just på att alla bostäder och arbetsplatser jag haft i Sala ligger inom en radie på några hundra meter. Konstigt! Den nya lägenheten behöver inte totalrenoveras (skönt för Uffe!) utan det är "bara" köket och golven som ska fixas. Återkommer med mer information när jag får tillgång till lägenheten i februari. Nu gäller det bara att få den nuvarande såld.

Kommentarer
Postat av: sofia

Grattis till köpet av lägenheten!

Och du ser uppdateringenav blogg inlägg epå g! God fortsättning och ett gott nytt år! Till dig med uffe.

2010-12-26 @ 11:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0