Bra pris trots dåligt spel












Detta fina pris lyckades jag vinna i lördagens tävling på Strängnäs GK. Golfresan som tävlingen heter åker land och rike runt med sin tävling där varje delsegrare får åka utomlands 1 vecka och spela golf. Själv var mitt och min partners spel långt ifrån felfritt,det blev en tillbakadragen placering. Som tur var deltog jag i HIO-tävlingen på  gul4,jag träffade greenen och erhöll ett 3-pack bollar samt en lott som kunde ge en vinst. Efter tävlingen slut drogs lotten och jag blev lycklig vinnare till en vistelse  i Turkiet 4 dagar all inclusive samt 3 greenfee för 2 personer, man får själv bekosta flyget vilket jag med glädje ser fram emot. Tack fru fortuna för att du finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0