Vårt första inlägg

Denna blogg kommer att handla om livet i stort, hur det är att vara särbo med Ylva, sen en hel del om golf.
Vidare hur det är att vara farfar till ett antal fina små personer samt mina 3 söner. 
Jag som skriver här kallas för Purjo men är döpt till Ulf.

Det är jag som är särbon Ylva. Ibland bor vi hos Ulf, ibland bor vi hos mig och ibland var och en för sig. Så istället för ett gemensamt hem har vi alltså skaffat oss en gemensam blogg.
Välkomna till vår sida och hoppas ni kommer att ha lite nöje av vad ni läser.

Kommentarer
Postat av: Janne Örebro

Hej Purjo!

Vad trevligt att få veta hur ni har det:_ Har ni några problem så kan ni vända er till mej, jag har en viss erfarenhat av särboförhållande. Efter att varit särbo i 16 år med Marita i Örebro så flyttade jag till Örebro 2006 och det ångrar jag inte. Som sagt det skall bli spännande att följa eran blogg.

Skulle inte du och Stefan komma till Örebro och spela golf. Ha det så bra så länge

2009-10-22 @ 20:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0